Blogger Templates

Friday, April 8, 2011

hari ini..aku..

hari ini aku...
terlalu merindui saat saat baru kenal kau...
hari ini aku meluahkan macam mana perasaan aku...
hari ini aku nak kata aku sayang sangat kat kau....
aku sabar semua sikap kau....sebab aku sayang kau...
kau ta jawab kol aku takpe aku paham....
sebab aku sayang kau...
aku sayangkan kau andai kau tahu besarnya sayang aku pada kau...
aku ingin hidup dengan kau..
tapi kau tak percaya aku....
kenapa kenapa kenapa..? 
tak cukup ke kasih sayang aku pada kau sayang..?
kenapa kau biarkan aku sunyi..?
kenapa kau tak pernah tanye ape masalah aku..?
kenapa kau buat aku macam nie..?
kenapa aku terlalu sayangkan kau sampai aku jadi macam hari nie..?
aku berdoa ta kan ada yang pisahkan kite takkan..
kecuali allah yang memisahkan kite nie..
aku sayang kau aku sayang kau..
hari nie aku pikirkan kau....
aku rindukan kau...
kenapa kau tak penah tanye sebesar mane cinta aku pada kau..?
kenapa aku tak ada jawapan./...?
kenapa aku tak ada jawapan kenapa kau sayang aku..?
kenapa kau nak hidup dengan aku..?
kenapa kau cintakan aku..?
kenapa kau nak bersama aku..?
mane ..? mane..? mane...?
aku mencari sinar kau sayang agar kau tahu isi haty aku..
agar kau tahu harapan aku hidup aku dan kau bahagia bersama anak aku..
aku ta nak terima kecewa lagi...
aku sayang kau sangat2...
aku cintakan kau.....
aku menangis kerana kau hari nie....
harapan aku kau cintakan aku macam mana aku cintakan kau setengah mati..
harapan aku hari nie..kau tanyekan tntang aku..tentang anak aku..tentang mak aku..
kerana kaulah nyawa ku sayang..
kau segalanya bagi aku...
tangisan aku buat kau nie aku nak kau rasa macam mana aku rasa...
aku nak sedey aku aku dengan kau bukan gembira aku sahaja..
kenapa aku fikirkan kau hary nie..
sebab kau segalanya..
kau cinta aku...
ya tuhan kuatkanlah cinta aku padanya..
kukuhkan iman aku...
kuatkan aku menempuh dalam segala hal..
tabahkan aku...
jadikan aku wanita yang tabah..
seorang ibu yang mampu melindungi anakku..
ya allah hanya padamu ku berserah..

0 comments:

me

me
herm..mengenangkan bile semua masalah ank selesaikan..?? ape pun tq mane yang banyak support sye ok blog pon dah cantik..so sekarang tgh pk ape akan jadi lak..huhuhh

aku si ratu kebaya

aku si ratu kebaya
hihihihi snap sebelum g kerja memng keje akulah kan..?? ni baju kebaya kegemaran aku..so nie jek warne kegemaran aku yang paling aku suke..ewaahh2 di halaman rumah,,peacee

pelengkap hidupku

pelengkap hidupku
Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang Aku bagai bintang yang tak ditemani malam Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa Yang membuat aku tak ingin pergi darimu Teringat janji lamamu kepadaku Teringat aku teringat Teringat saat kau masih ada di sini Temaniku sepanjang hari Bila kau pergi jauh ingatlah aku Bila ku di sampingmu peluk tubuhku Bila kau rindu aku panggil namaku Ku datang menemuimu Peluk erat jasadku jangan lepaskan Tetaplah kau di sini arungi malam Karena hanya dirimu belahan jiwa Pelengkapku di dunia
andai mentari enggan menyinarimu, jadikanlah aku sebagai penerangmu, andai bulan enggan menyinari & menghangatkanmu, jadikanlah aku lentera & selimut malammu, andai engkau saat ini merasa sepi, bacalah puisi yang aku ciptakan ini, puisi yang berbait cinta, takkala bisa buatmu tersenyum manja, seperti damainya hatiku saat bersamamu, meski kini aku hanyalah sepenggal kenangan bagimu..