Blogger Templates

Monday, April 4, 2011

hari nie..aku memang sakit haty kenapa dye mesti msej aku macam tue..? aku tahu aku luka kan haty die kerana boy tapi kenapa setiap hary dye kate macam tue..? kenapa mesti dye nak sakitkan haty aku..?aku berdiam sedetik tidak terkata sebab aku tak nak pikir pon...tapi bila semua nie jadi aku naik marah...sedey pon ade ...adekah aku dipermainkan..? adekah aku dipersendakan ..?
semakin jauh aku lari..semakin dekat dye menghampiri hidup aku dan die...maaf maaf itulah katanya..? aku tak mmpu aku tak kuat pertahankan semua nie..? ya allah ape harus aku lakukan sekiranya ape yang dikatakannya benar dan benar belaka..?
ape aku nak buat kalau aku hilang orang yang aku sayang..?
tolonglah cukuplah sekali aku hilang orang yang tersayang...
orang yang benar2 aku cinta....tinggalkan aku selamanya cukuplah aku taknak menangis kerana kehilangan....kalau aku menagis kerana gembira hanya itu yang akau rasa.....
oh tuhan beri aku kekuatan,,,semalam aku msj dye dye memang amat menyayangi aku..aku tak tahu macam mane hidup aku tanpa dye ya allah......anak aku dah serasi ngan dye.....sampai bile anak aku nak hidup tanpa ayah kalau cinta aku selalu terkandas di tengh jalan..? ape aku nak buat kalau satu hari dye tanye..
"mama mane ayah mama.? adik tak ade ayah ke mama..?" ya allah tolonglah aku taknak kata2 tuh keluar dari mulut anakku..?
pertahankan cinta aku dan dye....tabahkan aku harungi semua nie ya allah.. setiap hary aku akan pikir tentang cinta aku hidup aku....bersamanya....aku taknak hilang cintaku nie ya allah....
jangan biarkan aku hidup sendiri macam dulu...
kisah dulu cukup membuat aku derita kerana seorang lelaki....
aku menjadi mangsa dalam semua perkara walaupun aku tabur semua kasih sayang aku tapi semua tuh tak dihargai hidupku dulu macam dpinggiran....aku terbiar tanpa kasih sayang....seorang suami...
hidup aku penuh kisah hitam...aku sakit! sakit! kerananya...
aku derita! derita kerananya....! aku marah marah kerananya..!
aku nak hidup aku bahagia tapi ape yang aku dapat..?
dekat melaka kenal seorang hamba allah yang cukup membuat aku hidup bahagia...dye banyak ubah hidup aku..menjadi lebih baik..
tapi sayangnye dye pergi...pergi selamanya...
petang sebelum dye pergi..."mya saya sayang awk sangat"
msj darinya...."sys nak ikot awak jumpe ummi" "tak boleh sye dah lame tak naik moto ni...nnty awak sakit saye taknak awak penat" 
"erm..jaga diri haty2 yea??"
aku terima nota dari dye di hostel aku..."mya sesengguhnya hanya awak cinta terkhir saya hari ini..jika esok tiada diri ini...ingatlah sye sentiasa menyayangi awak"  
aku sedey membaca nota tu..dan tak sangka malam menjelma...
tangisan aku terima.... pemergian muhammad suhaimi...
pada 2.10.2010 aku ingt malam tuh mesej last dari dye "hanya awak dihaty sye.." sedey sangat kehilangan dye aku tak dapat nak terima banyak kenangan aku bersamanya..sakit aku..sedey aku dye sentiasa disisi...tapi kni dia tiada lagi.... hanya boy pengganti dye setelah lame aku cuba untuk bercinta....akhirnya boy cinta haty aku...tapi kali nie macam macam dugaan aku terima untuk aku harungi.... :( tabahkan aku ya allah aku taknak hilang boy macam aku hilang cinta aku muhammad suhaimi..:(

0 comments:

me

me
herm..mengenangkan bile semua masalah ank selesaikan..?? ape pun tq mane yang banyak support sye ok blog pon dah cantik..so sekarang tgh pk ape akan jadi lak..huhuhh

aku si ratu kebaya

aku si ratu kebaya
hihihihi snap sebelum g kerja memng keje akulah kan..?? ni baju kebaya kegemaran aku..so nie jek warne kegemaran aku yang paling aku suke..ewaahh2 di halaman rumah,,peacee

pelengkap hidupku

pelengkap hidupku
Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang Aku bagai bintang yang tak ditemani malam Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa Yang membuat aku tak ingin pergi darimu Teringat janji lamamu kepadaku Teringat aku teringat Teringat saat kau masih ada di sini Temaniku sepanjang hari Bila kau pergi jauh ingatlah aku Bila ku di sampingmu peluk tubuhku Bila kau rindu aku panggil namaku Ku datang menemuimu Peluk erat jasadku jangan lepaskan Tetaplah kau di sini arungi malam Karena hanya dirimu belahan jiwa Pelengkapku di dunia
andai mentari enggan menyinarimu, jadikanlah aku sebagai penerangmu, andai bulan enggan menyinari & menghangatkanmu, jadikanlah aku lentera & selimut malammu, andai engkau saat ini merasa sepi, bacalah puisi yang aku ciptakan ini, puisi yang berbait cinta, takkala bisa buatmu tersenyum manja, seperti damainya hatiku saat bersamamu, meski kini aku hanyalah sepenggal kenangan bagimu..