Blogger Templates

Monday, April 4, 2011

hari nie...terfikir nak masuk blog awal2 sebab semalam ...
tension sangat sampai dah tak boleh nak fikir ape dah...
aku terfikir kalau aku kawin nnty sapelah nak jaga adik2..
jaga mak..kalau mak sakit...kalau adik2 nak ape2 boleh ke dorang jalani hidup dorang..?
sedey lak aku akan tinggalkan mak...
mak cume bg tahu..
"maya esok kalau kau dah kawin...tanggungjwab kau besar...
mak tak kisah kalau itu yang mak kene terima...
tapi mak nak yang terbaik untuk anak2 mak..."
sayunye..sebab selama nie..aku bergantung kasih semua pada mak...
mak aku segala bagi aku..dye dah besarkan anak aku..
didik anak aku...
aku tahu dye tak sanggup berpisah ngan anak aku...
anak aku ceriakan hary2 mak aku dan adik2...
haruskah aku pisahkan mereka....? aku dalam kebuntuan...
ape yang harus aku buat ya allah...
bila aku pisahkan ank aku dan mak aku macam mane hidup hari2 mak aku dan adik2..? aku sayang dorang..
tak sanggup aku nak tinggalkan dorang..
mak...oh mak..kalau mak dengar ape yang maya nak cakap nie...
maya sayang mak sangat2..bukan niat maya nak pisahkan ank maya dari mak..tapi maya kene bawak dye mak..satu hary nnty..
maya tak sanggup temgok tangisan mak untuk anak maya...
maya sayang mak....mak jaga anak maya....
tapi maya kene gak pisahkan mak ngan dye mak...
maya terpaksa...!!
maafkan maya mak...maya nak dye hidup dengan ayah baru dye..
maya nak dye rasa kehidupan baru dye...
mak nnty hari2 rindukan maya dan anak maya yea mak..
maya tak nak tengok mak nangis mak...
mak kalau mak dengar semua nie mak...
mesti mak tahu macam mane persaan maya sekarang mak...
maya sayang mak sangat2 mak..
terima kasih mak...semua pesan mak maya akan ingat..:(
mak ajar maya segalanya...
segala tentang hidup maya...
maya kecewa mak banyak bg maya dorongan...
maya dulu banyak dosa ngan mak..
maya dah sedar silap maya...
mak..ampunkan maya mak...
mak dengar tak mak.?
mak..izinkan maya jalankan tanggungjwab maya sepenuhnya sebagai seorang ibu mak..
maya nak jadi macam mak...
mak tabah..! maya nak ikot macam mak...
mak hari nie maya titiskan air mata maya buat mak yng maya sayang sangat..!
ya allah andai satu hary nnty aku tiada panjangkan umur mak..
supaya dapat jaga anak aku..
maya nak mak rasa rintihan maya nie mak...
ya allah bukakkan pintu haty mak...
dengar dan rasa ape yang ku rasa...
maya sayang mak sampai bile2 mak..!!!

0 comments:

me

me
herm..mengenangkan bile semua masalah ank selesaikan..?? ape pun tq mane yang banyak support sye ok blog pon dah cantik..so sekarang tgh pk ape akan jadi lak..huhuhh

aku si ratu kebaya

aku si ratu kebaya
hihihihi snap sebelum g kerja memng keje akulah kan..?? ni baju kebaya kegemaran aku..so nie jek warne kegemaran aku yang paling aku suke..ewaahh2 di halaman rumah,,peacee

pelengkap hidupku

pelengkap hidupku
Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang Aku bagai bintang yang tak ditemani malam Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa Yang membuat aku tak ingin pergi darimu Teringat janji lamamu kepadaku Teringat aku teringat Teringat saat kau masih ada di sini Temaniku sepanjang hari Bila kau pergi jauh ingatlah aku Bila ku di sampingmu peluk tubuhku Bila kau rindu aku panggil namaku Ku datang menemuimu Peluk erat jasadku jangan lepaskan Tetaplah kau di sini arungi malam Karena hanya dirimu belahan jiwa Pelengkapku di dunia
andai mentari enggan menyinarimu, jadikanlah aku sebagai penerangmu, andai bulan enggan menyinari & menghangatkanmu, jadikanlah aku lentera & selimut malammu, andai engkau saat ini merasa sepi, bacalah puisi yang aku ciptakan ini, puisi yang berbait cinta, takkala bisa buatmu tersenyum manja, seperti damainya hatiku saat bersamamu, meski kini aku hanyalah sepenggal kenangan bagimu..